.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير اطلاعات: نقاط مبهم در ترور رضايي‌نژاد

وزير اطلاعات گفت: دانشجوي ترور شده در پروژه‌هاي هسته‌يي نبوده است و ربطي به موضوع هسته‌يي ندارد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران درباره ترور دانشجوي دانشگاه خواجه نصير گفت: اين ترور، ترور كوري است كه ما در حال بررسي آن هستيم و هنوز به نتيجه‌اي نرسيده‌ايم و برايمان نقاط تاريك و مبهمي دارد.

وي در ادامه درباره اين‌كه آيا سرويس‌هاي خارجي در اين ترور دست داشتند؟ گفت: اقدام سرويس‌هاي خارجي معمولا علائمي دارد كه ما تاكنون چنين علائمي در اين ترور نديده‌ايم. ايشان يك دانشجو با ويژگي‌هاي خاص خود بوده و به شهادت رسيده است و هنوز معلوم نيست كه سرويسي پشت قضيه ترور ايشان باشد.

مصلحي درباره گروهك پژاك نيز گفت:‌ اين گروهك توسط غربي‌ها حمايت مي‌شود و كشوري كه رييس اين گروهك در آن زندگي مي‌كند از ما براي مقابله با اين گروهك سند خواسته است كه چند بار اين اسناد در اختيار آن‌ها قرار گرفته است.

وزير اطلاعات در پايان گفت: اخيرا سپاه در غرب كشور اقدامات خوبي انجام داده است و لطمه‌هاي زيادي به اين گروهك وارد شده است و اين‌طور نيست كه بگوييم كه آن‌ها فعاليت گسترده‌اي در منطقه داشته باشند؛ اما آن‌ها براي مقابله با اقدامات گسترده سپاه در منطقه مقابله‌هاي ايذايي داشته‌اند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.